Kasza jaglana na śniadanie - zdrowy początek dnia!

Drukuj

Zewsząd słychać och-y i ach-y na temat kaszy jaglanejDlaczego warto ją jeść na śniadanie.

Oto lista dobroczynnych składników w niej ukrytych:

  • witaminy z grupy B
  • lecytyna (wspomaga pamięć, reguluje poziom cholesterolu we krwi)
  • sole mineralne (kasza jaglana ma ich więcej niż pszenica, jęczmień i żyto)
  • białko
  • węglowodany złożone
  • krzem (poprawia wygląd włosów, skóry i paznokci)
  • antyoksydanty
  • zawiera mało skrobi,
  • polecana w diecie bezglutenowej

Możemy ją jeść na okrągło w postaci słodkiej i wytrawnej. Od samego rana. Kasza jaglana na śniadanie to zdrowy początek dnia. Dzięki niej zapewnisz sobie sycący posiłek, który dodatkowo usunie z twojego organizmu toksyny. Możesz ją podawać na słodko i słono.

Jak gotowa
ć kaszę jaglaną?
Gotujemy j
ą w proporcjach 1:3 (1 szklanka kaszy - 3 szklanki wody). Wsypujemy ją na wrzątek (lub gotujące się mleko) i gotujemy na małym ogniu pod przykryciem przez ok. 20 minut. Jeśli kasza wchłonie wodę, a nadal będzie twarda, wstawiamy ją do piekarnika, na ok. 20 minut.

Kasza jaglana na
śniadanie w wersji na słodko - przepis
Sk
ładniki:
Wedle upodobania i potrzeb. Poza kasz
ą przygotuj swoje ulubione owoce i bakalie.

Sposób przygotowania:
Kasz
ę przygotuj według wyże podanego przepisu. Dodając ją do wody, wrzuć także pokrojone w kostkę swoje ulubione świeże owoce (jabłka, gruszki). Pod koniec gotowania dodaj sparzone wrzątkiem suszone morele, żurawinę, rodzynki i posiekane bakalie. By nadać słodyczy, dodaj miodu.

Statystyka strony

Odsłon artykułów:
1830331
Friday the 29th. Custom text here