31 maja 2016r. uczniowie naszej szkoły po raz trzeci mieli możliwość uczestniczenia w spotkaniu z Rzecznikiem Praw Konsumenta, które odbyło się w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu.
Celem spotkania było przybliżenie uczniom wiedzy z zakresu praw konsumenta oraz procedury reklamacyjnej, a tym samym lepsze przygotowanie uczniów kształcących się w zawodzie sprzedawca do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe oraz do wykorzystania praktycznej wiedzy w pracy zawodowej.
Podczas prelekcji połączonej z prezentacją przeprowadzoną przez Panią Annę Piecuch uczniowie dowiedzieli się o prawach i obowiązkach konsumenta, a także procedurach związanych z reklamacją towarów. Pani Rzecznik Praw Konsumenta, podała uczniom wiele praktycznych rad jak odpowiadać przed klientem z tytułu reklamacji oraz udzieliła odpowiedzi na pytania uczniów dotyczące procedury reklamacyjnej.
W spotkaniu z Panią Rzecznik Praw Konsumenta wzięli udział uczniowie klasy III wza i III wzf.
Serdecznie dziękujemy Pani Rzecznik Praw Konsumenta za przeprowadzenie prelekcji.
mgr inż. Ewa Swarlik